sunnuntai 14. toukokuuta 2017

Uudet tavoitteet ja uusi Blogi

Tervetuloa seuraamaan blogiani täällä Bloggerissa.
Olen aiemmin kirjoitellut Lily.fi, nimimerkillä Lumihiutale.
Koin siellä kuvien laiton ja muokkaamisen niin haasteelliseksi ja aikaavieväksi, 
(ja polttaessani päreeni jälleen kerran😆, )
päätin vaihtaa blogini uusille sivuille.

Naisten kympille on aikaa enää vaajaa kaksi viikkoa ja
 sen jälkeen on asetettava juoksuilleni uudet tavoitteet.

Tässä kevään mittaan lenkeilläni olen alkanut haaveilemaan 
pidempien matkojen juoksemisesta ja polkujuoksusta. 
Pikku hiljaa mielessäni olen pohtinut asettavani seuraavaksi tavoitteeksi 
puolikkaan juoksemisen syksyllä 2017!

Olen haeskellut sopivaa ohjelmaa juoksuharjoitteluun. 
Haluaisin sen olevan enemmän kuin "puolikas juoksemalla läpi", 
eli jonkinlaista tavoiteaikaa olisi tarkoitus lähteä hakemaan puolikkaalta. 
Mikä aikatavoite ja millä ohjelmalla on vielä hakusessa... 
Olisko sinulla ehdottaa jotain hyvää harjoitusohjelmaa minulle?

Nyt kuitenkin keskityn Naisten Kymppiin ja asetan sen jälkeen itselleni uusia tavoitteita


-TiinaR-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rovaniemi Maraton

Olin suunnitellut juoksevana ensi kesänä Rovaniemi maratonilla puolikkaan, mutta tänään sain, ikävä kyllä, lukea lehdestä, ettei juoksutapa...