lauantai 17. kesäkuuta 2017

Missä mennään

Kolme viikkoa takana puoli maraton harjoitteluohjelmaa.  Hyvällä fiiliksellä mennään 😊
Running index on noussut kahdella. Nyt 43 eli puoliska menis suunnilleen aikaan 2.18.
Intervalliharjoittelut olen tehnyt aina ylämäkivoittoisessa maastossa. Tuntuu ihan hyvältä. Mäki on rankka nousta ylös vieden taatusti mehut jaloista. Mutta vastaavasti alastulo on lepposampaa. Yritän alamäen aikana opetella juoksemaan alamäkijuoksua, niin etten jarruttelisi, vaan rennosti ja nopeasti alas mäkeä.
Keskipitkistä juoksuista olen nauttinut suunnattomasti. Ne menevät mukavalla sykkeellä ja tuntuvat ihanan kevyiltä.
Pitkien juoksujen aikana olen selkeästi huomannut kehitykseni. Eka viikolla kävelin koko pitkäjuoksun, mutta nyt voin jo juosta alamäet ja tasaisillakin pätkillä osan matkaa. Ylämäet vielä kävelen, ettei syke nouse liian korkealle.

Tän kolmen viikon aikana on myös paino pudonnut 2.3kg! Tästä pudotuksesta olen enemmän kuin tyytyväinen! Olen noudattanut omaa suunnitelmaa,  niin että viikolla seuraan tarkkaan mitä syön ja viikonloppuisin voin ottaa vähän löysemmin. Niinpä herkkujakin on mennyt, kuten suklaata, jäätelöä ja muutama olut 😋 

Tästä on hyvä jatkaa seuraavalle viikolle

-TiinaR-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rovaniemi Maraton

Olin suunnitellut juoksevana ensi kesänä Rovaniemi maratonilla puolikkaan, mutta tänään sain, ikävä kyllä, lukea lehdestä, ettei juoksutapa...